Rob bij het Cheetah Conservation Fund

Bijna geen heenvlucht gehad!

Vandaag controleerde ik uit nieuwsgierigheid mijn vluchtgegevens nog eens een keer. Ik heb de tickets al in December vorig jaar gekocht, en natuurlijk kan het voorkomen dat er nog zaken wijzigen. Zo vond ik dat mijn oorspronkelijke eerste vlucht van Dusseldorf naar Heathrow niet meer bestond en dat ik voor het gemak op het eerstvolgende vliegtuig was gezet. Lijkt logisch toch? Nou, niet als je 'strakke' aansluitingen hebt. Ineens zou mijn vlucht vanuit Dusseldorf landen op een tijdstip waarop mijn aansluitende vlucht al 20 minuten weg was! Dus maar even Cheaptickets gebeld. 30 cent per minuut. Joepie.

Gelukkig was alles snel rechtgezet en ga ik nu al om 12:25, aankomst 13:00 uur plaatselijke tijd. Ruim 4 uur om over te stappen. Een wereld van verschil met 1 uur overstaptijd. Maar toch.... waarom heb ik nooit bericht gekregen van die eerste wijziging? Stel dat ik het pas veel later had opgemerkt, dan hadden we de poppen aan het dansen gehad. En zo begint het avontuur al voordat het avontuur begonnen is.

Ondertussen gaat het shoppen door. Hoed op het oog. Zonnebril valt nog niet mee. Serengeti en Rayban zijn me veel te duur, misschien een mooie Polaroid. En ik moet de koopjes van fotowinkels in de gaten houden voor een goede telelens.

Reacties

Reacties

Ger en Wiel

Hoi Rob ;

Wij zijn net terug van vakantie , maar niet zo ver weg geweest als jij gaat .
Maar goed dat je nog even de reisgegevens hebt gecontroleerd , want anders was dat geen leuke verassing geweest .
We zijn erg benieuwd naar je avontuur en kijken uit naar foto's ( bewijsmateriaal ) .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!