Rob bij het Cheetah Conservation Fund

De eerste foto's!

OK, ik heb net een UUR naar een laadscherm zitten staren voor veertien kleine foto's. Geweldig. Volgens mij wordt de stroom hier zometeen afgesloten dus moet ik het kort houden.

Zaterdagochtend nog even een uurtje geitenkeutels geharkt, maar daarna snel in de luxe bus met gids richting Etosha! Bezoekje gebracht aan de Bushblok Fabriek, onderweg lunch bij een duits-namibische bakkerij (Dus een stuk apfelstrudel en voor onderweg droëworst van gemsbok) en zo tegen twee uur reden we het park binnen met een welkomstcomité bestaande uit twee olifanten en twee struisvogels. Snel de tas in het hutje gedropt (airco! Zacht bed! Fatsoenlijke douche!) en op zoek naar wilde dieren. We vonden er heel veel en ook heel mooie. 20 gieren rondom het kadaver van een jonge zebra, een troep van 17 leeuwen, 35 olifanten bij de drinkplaats, niet te geloven hoe veel dieren we wel niet zagen, en dat in een park waar de provincie Utrecht zeker twee keer in past. 's Avonds diner (mmm, koedoe!) en nog een laatste drankje aan de verlichte drinkplaats bij de lodge waar nog giraffen en neushoorns langskwamen.

Zondag: 5 uur op. Ik herhaal: 5 uur op. Op zondag. Nog even een half uurtje kijken bij de drinkplaats (andere neushoorn, twee leeuwinnen met welpjes), om 6 uur ontbijt (mmm, omelet!) en weer op pad. Jakhalzen, struisvogels, heeeel veel zebras en gnoes en een grote zwerm kleine vogeltjes. Terug naar de lodge en om 10 uur alweer op pad via een andere route. Grote kudde koedoes, een leeuwin die alle welpjes van haar troep bewaakte (8 stuks!), olifanten, impala's, etc. etc. Nog even lunchen bij de lodge en daarna helaas weer het park uit. Rond 16 uur waren we weer bij CCF, zuchtend dat het alweer voorbij was. Ik denk dat ik ongeveer 600 foto's heb geschoten, helaas lukt het me niet om foto's van mijn goede camera op het net te zetten, die houden jullie dus nog tegoed. Hopelijk zijn de paar foto's van mijn telefoon genoeg als zoethoudertje.

Tot de volgende keer en bedankt voor alle reacties!

Rob

P.S. Vandaag bevroren cheetahpoep in panties geknoopt. Dat verhaal komt nog wel......

Reacties

Reacties

Thaily

Frozen cheetah dung..

Caniche

Very nice pictures!
Looking forward to the next update.

Annemiek

Wat een avonturen, Rob. Geweldig zoals hier de foto's via mail langs komen, van jou de sheetah's, Ivon op de foto met koala, krokodil en slang!! Wat een familie, toch he.
Geniet ervan en laat zeker dat eten je goed smaken!!!
Kus
Annemiek

nelly

Het is net de film Daktari als ik jou verhalen lees.Ik weet niet of jij die serie kent maar dat was ook een serie met wilse dieren in een safariepark.Ik zie jou ook zo tussen al die dieren.Geweldig toch,een ervaring die je nooit meer vergeet.

Geniet volop en froetjes Nelly

Pa en Ma

Hoi Rob. het moet toch een geweldig mooie ervaring zijn om daar zo rond te lopen (en te werken natuurlijk).
We zitten gewoon iedere avond te kijken hoe het verder gaat. Ook heel veel groetjes van Oma. We printen voor haar alles uit en laten haar alles lezen.
Hoe gaat het trouwens met je knie ?
Hopelijk krijgen we snel weer een vervolg verhaal.

Groetjes en geniet ervan, Pa en Ma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!