Rob bij het Cheetah Conservation Fund

Wist u dat....

- ik me hier op 1600 meter hoogte bevind?

- ik een kamer in het Chameleon Guesthouse in Windhoek heb weten te boeken voor aanstaande dinsdag tot en met vrijdag?

- er gezocht wordt naar een reisgezel zodat ik komend weekend naar Sossusvlei kan gaan?

- Oma Hermans' metseltaart vandaag door een groep met 10 verschillende nationaliteiten is gegeten en goedgekeurd?

- het recept voor die taart ondertussen 8 keer bij me is opgevraagd?

- vastende Ethiopiërs lastige eters zijn?

-mijn hoed, zonnebril en naamplaatje ruim 24 uur buiten bij een ruïne zijn blijven liggen en niet door dieren zijn gestolen of aangevreten?

-de vier jongste cheetahs helemaal niet zo lief zijn als gedacht?

- ook hier genoten wordt van erwtensoep?

- de gemiddelde Amerikaan bij CCF de gedachte achter Thanksgiving niet meer weet en het alleen als excuus gebruikt om zich kogelrond te vreten aan kalkoen?

- er genoeg acacia's in Namibië zijn en groeien om te dienen als biobrandstof voor een energiecentrale die voortaan voor eeuwig het hele land van electriciteit zou kunnen voorzien?

- ik eindelijk mijn eerste slang heb gezien en dat het ook nog eens een zwarte mamba was?

- paardenhoofden heel erg zwaar zijn als je ze achter uit een pick-up truck moet gooien?

- men mij hier zou willen houden als keuken- en gastvrijheidsmanager?

- ik dat ma niet aan kan doen? Hahaha.

- je hier Japanse gameshows kan zien op een zuid-afrikaans TV kanaal?

- Namibië de afgelopen twee dagen naar de stembus is geweest?

- er om 6 uur 's ochtends al enorme rijen bij de stemlokalen stonden?

- tijdens uren dat men hier kan stemmen alle slijterijen en kroegen dicht moeten?

- ik de muis in mijn hut buiten heb weten te sluiten door een bezemsteel in zijn voordeur te steken?

- de muis nu 's nachts aan de bezemsteel zit te knagen in plaats van de houten balken boven in mijn hut?

Tot zover dit stukje serieuze informatie.

Reacties

Reacties

nynke

- mevrouw muis wil graag weer naar binnen .
- ze vindt het serieus geen stijl dat haar ingang geblokkeert wordt.
- ze gerechtelijke stappen overweegt te nemen

hihihi

Danielle

Oma's taart een succes! ;D

Keuken- en gastvrijheidmanager bij het CCF... wie weet? ;)

Thaily

Sossus-what?

You'll have to make that cake for us sometime.

Annemiek

Heb die cake volgens mij nog nooit mogen proeven??
Dus kom hem ook maar eens hier makken, hi,hi. Daar blijven???? alleen als je ook een lieve schat aan de haak slaat en ons op tijd uitnodigt voor een vakantie ( grapje, hoor).
Kaart is bij de way ook aangekomen, thanks.
Amusseer je die laatste week nog , groetjes en dikke kus
Annemiek

Rick

Bedankt voor de kaart, over post gesproken die stapelt zich hier aardig op.
Hoezo vastende Ethiopiërs zijn moeilijke eters? die aten toch niet?
oh en boze uil word internet hit!

Caniche

"men mij hier zou willen houden als keuken- en gastvrijheidsmanager?"

Ooooo... Have you pondered about this already? :D

Jolanda

Dag Robke,
Het blijft leuk om te lezen hoe het je daar, in het verre Afrika, vergaat.
Veel plezier de laatste week!

Groetjes
JO

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!