Rob bij het Cheetah Conservation Fund

Het backpackergevoel

Hallo vanuit Windhoek! Ik zit nu in het Backpackershostel en Guesthouse Chameleon. Zwembadje, barretje, pooltafel, internetcomputer, TVtje, eigen kamertje en veel internationale gasten! Wat een openbaring als je net een maand lang dezelfde gezichten hebt gezien. Windhoek zelf is behoorlijk saai om eerlijk te zijn. Ben de hoofdstraat een keer op en neer gelopen, de twee grote winkelcentra doorgelopen en dat was het wel zo'n beetje. Aangezien ze hier iedereen van harte afraden om met rugzak en fotocamera in de stad rond te lopen, is foto's maken hier geen optie. Niet dat het hier onveilig is, maar je moet dingen niet uitlokken. De rit naar Windhoek gisteren was rustig, samen met James de Ranger en Laurie zelf. Onderweg gepraat over dieren, toerisme en verbeteringen voor CCF. 's Avonds lekker rustig aan gedaan, pizza laten bezorgen, biertje aan de bar en lekker slapen. Vanavond gaan James en ik naar een schietbaan omdat hij voor zijn ranger-schap een certificaat moet halen. En naar alle waarschijnlijkheid mag ik ook een keertje schieten met een Magnum .357. Wees gerust, ik doe voorzichtig!

In minder nieuws:

- Ben afgezet door een taxichauffeur, hij liet me 4 Euro betalen voor een ritje dat achteraf maar 75 cent hoorde te kosten

- Heb mijn zonnebril laten vallen, zit nu een barst in een glas, potverjandriedubbeltjes!

- Nog steeds geen reisgenoot voor de trip naar Sossusvlei, dus zal waarschijnlijk naar andere opties moeten gaan kijken.

In positief nieuws: de dames hier in het hostel zijn het bekijken meer dan waard!

Pa

Kijk uit.... Sommige dames zijn gevaarlijker dan cheeta's :-)
Hopelijk vind je nog een leuke afsluiting van je vakantie. Er zullen toch wel leuke alternatieven zijn.
Pa

Caniche

Eeep! *runs away from you before you get ahold of the gun* ;)
And nasty taxi driver, sounds like the ones in Mexico :P