Rob bij het Cheetah Conservation Fund

Het komt dichterbij

Afgelopen weekend voorzichtig begonnen met inkopen doen. De buit: twee dubbel afritsbare broeken, een reisgids over Namibië, een landkaart en een reisschriftje zoals Hemingway dat ook had. Shots heb ik allemaal gehad op één na, die moet ik in Oktober nog halen. En later nog een mooie hoed. Voor de rest probeer ik zo weinig mogelijk mee te nemen. Levensbehoeften en toiletspullen kan ik onderweg in Otjiwarongo kopen, en ik kan de was doen. Hoe minder kleding ik mee hoef te nemen, des te meer ruimte in mijn koffer voor hulpmiddelen. Mijn tante Annemieke heeft al contact met een bevriende dierenarts die misschien wel het één en ander wil schenken. En verder ga ik nog een paar brieven sturen, o.a. naar Proctor & Gamble (moederbedrijf van Duracell) en naar wat printerfabrikanten voor cartridges. Nee heb je, ja kun je krijgen. Het Cheetah Conservation Fund heeft namelijk een flinke wensenlijst.

Nog twee en een halve maand. Ik ken de vluchtinformatie al bijna uit mijn hoofd:

2/3 November:

16:20 Düsseldorf - 16:45 London Heathrow (BA - Airbus A319)

17.50 London Heathrow - 06.35 O.R. Tambo International Airport Johannesburg (BA - 747-400)

07.45 Johannesburg - 09.45 Hosea Kutako Int'l Airport Windhoek (Air Namibia 737-500)

Dan hier ook alvast de terugvlucht, ook al denk ik daar liever even nog niet aan.

7/8 December:

17:20 Windhoek - 19:20 Johannesburg (South African Airways - 737-800)

20:20 Johannesburg - 05:15 London Heathrow (BA - 747-400)

07:25 London Heathrow - 09:45 Düsseldorf (BA - A319)

En mocht je nog willen weten waar ik het allemaal voor doe? Twee filmpjes: eentje vanuit het oogpunt van de vrijwilligers en eentje vanuit het oogpunt van de cheetah.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!